Szanowni Rodzice uczniów klas trzecich!
Serdecznie zapraszamy na spotkanie szkoleniowe ,,Budowanie relacji rodzic dziecko”, które przeprowadzi pan Mariusz Rudnicki. Spotkanie odbędzie się w czwartek 25 stycznia o godz. 16.30 na korytarzu obok sali 75.
|
|
Rada Pedagogiczna i Dyrekcja Szkoły Podstawowej nr 11 w Mielcu ma zaszczyt zaprosić Rodziców uczniów klas IV-ch na multimedialne zajęcia profilaktyczne dla rodziców „Komputer i Interenet w XXI wieku” na temat: Jakie zagrożenia czyhają w sieci na Twoje dziecko?, które odbędą się w dniu 25 stycznia 2018r. (czwartek) o godz. 17.00 w jadalni szkolnej
|
|
Dnia 29.09.2017r. odbyło się zebranie Rady Rodziców.
Do Prezydium Rady Rodziców wybrano :
1. Roman Pantoł - przewodniczący
2. Anna Rogus –Maj - z-ca przewodniczącego
3. Anna Żurawska - sekretarz
4. Chodorowska Katarzyna - komisja rewizyjna
5. Rafał Guła - komisja rewizyjna
Uchwalono składkę w wysokości : 40 zł od jednego dziecka uczęszczającego do naszej szkoły lub 40 zł od rodziny- jeżeli jest więcej niż jedno dziecko w naszej szkole.
Proszę dokonać wpłat do końca grudnia bieżącego roku kalendarzowego na konto Rady Rodziców SP 11 w Mielcu :
PBS o/Mielec 49 8642 1168 2016 6805 5417 0001
Tel. do szkoły : 017 58 25 308 lub 017 58 25 436
|
|
W roku szkolnym 2017/2018
RADA RODZICÓW wybrała ubezpieczyciela uczniów NNW FIRMĘ GOTHAER.
składka wynosi: 45 ZŁ – pierwsze dziecko z rodziny uczące się w SP 11
drugie i następne 50 % tj. 22.50zł.
Wpłaty u wychowawcy do 06.10.2017r.
|
|
Zapraszam przedstawicieli Rady Rodziców SP nr 11 w dniu 24.08.2017.r (czwartek) o godz. 17.00 na spotkanie w spawie wyboru towarzystwa ubezpieczeniowego dla uczniów szkoły. Dotyczy ubezpieczenia NNW.
Dyrektor Szkoły
|
|
Podręczniki i ćwiczenia dla klas 1-7 w roku szkolnym 2017/2018 są
zapewniane przez szkołę z dotacji celowej.
Rodzice kupują jedynie
podręcznik/ćwiczenia do religii, która jest przedmiotem nieobowiązkowym.
|
|
Prosimy o zapoznanie z informacją o zwrocie podręczników do biblioteki szkolnej
|
|
Zapraszamy Rodziców do zapoznania się i ewentualnego włączenia w akcję charytatywną organizowaną przez polskie radio w dwójce. Więcej na ten temat
Dyrekcja szkoły
|
|
Przedstawiamy list Minister Edukacji Narodowej pani Anny Zalewskiej do rodziców i opiekunów dzieci uczęszczających do szkoły część I , część II
|
|
|
W związku z licznymi pytaniami od rodziców dotyczącymi wdrażania reformy oświatowej informujemy, że prace nadal trwają i żadne konkretne decyzje jeszcze nie zapadły. Jednakże na przełomie lutego i marca planujemy zorganizować spotkanie władz Miasta z rodzicami klas 6 celem przedstawienia koncepcji. O konkretnym terminie poinformujemy Państwa w późniejszym terminie.
Z poważaniem
dyrektor szkoły mgr Bogusława Czarny
|
|
Analiza przychodów i rozchodów konta Rady Rodziców 16.09.2015r. - 15.09.2016r.
stan na dzień 15.09.2015r
|
7 048.77 |
Przychody |
|
wpłaty uczniów |
6 650.00 |
za makulaturę
|
7 494.00 |
prowizja z Allianz |
5 752.03 |
|
26 944.80 |
Rozchody |
|
nagrody dla uczniów za zbiórkę makulatury
|
1 250.58
|
książki do biblioteki szkolnej oraz nagrody książkowe i dyplomy |
10 816.47 |
dopłata do zakupu dzieł Jana Pawła II |
1 590.00 |
organizacja zabaw choinkowych
|
1 958.86 |
bilety MKS dla uczniów /konkursy,zawody sportowe |
502.00 |
przewóz uczniów (olimpiady+konkursy) |
1 357.80 |
przejazd –Dzień Papieski- Częstochowa
|
1 936.22 |
badanie wody (zdatności do picia)
|
288.20
|
dofinansowanie wycieczek szkolnych
|
2 090.00 |
opłaty bankowe |
120.00 |
pomoce naukowe- w tym fantom
|
936.00
|
materiały do plastyki- dekoracje szkoły
|
580.64
|
pasowanie na ucznia i urocz. szkolne
|
621.50 |
wystawy okoliczn. ,Tydzień dla zdrowia, konkursy –org.-nagrody
|
2 232.42 |
zdjęcia na gazetki szkolne |
497.36
|
Razem:
|
26 778.05
|
|
|
stan na dzień 15.09.2016r. |
166.75 |
|
|
Dnia 15.09.2016r. odbyło się zebranie Rady Rodziców.
Do Prezydium Rady Rodziców wybrano :
1. Roman Pantoł - przewodniczący
2. Anna Rogus –Maj - z-ca przewodniczącego
3. Anna Żurawska - sekretarz
4. Anna Adamczyk - komisja rewizyjna
5. Rafał Guła - komisja rewizyjna
Uchwalono składkę w wysokości : 40 zł od jednego dziecka uczęszczającego do naszej szkoły lub 40 zł od rodziny- jeżeli jest więcej niż jedno dziecko w naszej szkole.
Proszę dokonać wpłat do 15 grudnia bieżącego roku kalendarzowego na konto Rady Rodziców SP 11 w Mielcu :
PBS o/Mielec 49 8642 1168 2016 6805 5417 0001
Tel. do szkoły : 017 58 25 308 lub 017 58 25 436
|
|
|
Zajęcia psychoedukacyjne dla rodziców „Jak mówić, żeby dzieci słuchały, jak słuchać, żeby dzieci mówiły” rozpoczną się w dniu 28 kwietnia 2016r. o godz. 16.30 ,w sali nr.83 Serdecznie zapraszamy.
|
|
Przekazujemy informację o możliwości skorzystania z bezpłatnych konsultacji ze specjalistami posiadającymi kompetencje i doświadczenie zawodowe w pracy na rzecz przeciwdziałania przemocy domowej w dniach 22 – 26.02.2016 r w siedzibie MOPS w Mielcu ul. Łukasiewicza 1c. harmonogram
Akcja adresowana jest do:
- osób doświadczających przemocy w rodzinie
- osób stosujących przemoc w rodzinie
- świadków przemocy w rodzinie
- osób posiadających wiedzę o przypadkach występowania przemocy w rodzinie
- wszystkich zainteresowanych mieszkańców miasta Mielca.
|
|
|
Ogłoszenie
Informujemy, że w naszej szkole są rozprowadzane cegiełki w kwocie 5zł na zakup Dzieł Zebranych Świętego Jana Pawła II do biblioteki Szkoły Podstawowej nr 11w Mielcu. Cegiełki do nabycia u wychowawcy klas i w sekretariacie szkoły.
Rada Rodziców SP11
|
|
Dnia 15.09.2015r odbyło się zebranie Rady Rodziców. Do Prezydium Rady Rodziców wybrano :
1. Roman Pantoł - przewodniczący
2. Anna Rogus –Maj - z-ca przewodniczącego
3. Anna Żurawska - sekretarz
4. Anna Miłoś - komisja rewizyjna
5. Artur Bujak - komisja rewizyjna
Uchwalono składkę w wysokości : 40 zł od jednego dziecka uczęszczającego do naszej szkoły lub 40 zł od rodziny.
Proszę dokonać wpłat do 15 grudnia bieżącego roku kalendarzowego na konto Rady Rodziców SP 11 w Mielcu :
PBS o/Mielec 49 8642 1168 2016 6805 5417 0001
Tel. do szkoły : 017 58 25 308 017 58 25 308 lub 017 58 25 436 017 58 25 436
|
|
W związku ze zmianą przepisów rekrutacyjnych informuję, że do klasy I przyjmujemy z urzędu dzieci zamieszkałe w obwodzie szkoły na podstawie pisemnego zgłoszenia rodziców bądź opiekunów prawnych. Kandydaci zamieszkali poza obwodem szkoły mogą być przyjęci do kl. I (w miarę wolnych miejsc) po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego na podstawie kryteriów.Rodzice (prawni opiekunowie) kandydatów wypełniają wniosek (do pobrania na stronie internetowej szkoły) i zaznaczają na nim kryteria, które spełniają.
Prosimy również o zapoznanie się z harmonogramem rekrutacji.
dyrektor szkoły
Bogusława Czarny
|
|
Podczas wakacji w szkole będą organizowane zajęcia profilaktyczno-sportowo-rekreacyjne dla dzieci w godz. 9 00 - 13 00. Symboliczna opłata przeznaczona na drobne wydatki wynosi 25 zł za tydzień od jednego dziecka.
Zapisy (wraz z pieniędzmi) do dnia 29.05.2014 r.
I tydzień 07.07 - 11.07.2014 r.
II tydzień 14.07 - 18.07.2014 r.
III tydzień 21.07 - 25.07.2014 r.
IV tydzień 28.07 – 01.08.2014 r.
V tydzień 04.08 – 08.08.2014 r.
|
|
Uczniowie klas 5-tych naszej szkoły wezmą udział w ogólnopolskim badaniu Diagnoza umiejętności matematycznych uczniów szkół podstawowych DUMa. Badanie będzie zawierało zadania z matematyki dostosowane do nowej podstawy programowej, a ich forma będzie zgodna z nowym sprawdzianem. Po przeprowadzeniu badania szkoła otrzyma informacje o wynikach uczniów poszczególnych oddziałów i wynikach szkoły, na tle całej populacji uczniów biorących udział w badaniu. Uzyskane informacje pozwolą nauczycielom ocenić słabe i mocne strony ich uczniów oraz lepiej zaplanować pracę w klasie 6.
Badanie DUMa 2014 odbędzie się 20.05.2014r
|
|
W dniach 29.06 – 9.07.2014r. Szkoła Podstawowa nr 11 w Mielcu organizuje kolonię letnią w Świnoujściu dla dzieci w wieku 11-15 lat. Cena 1400 zł. czytaj całość
|
|
Zgodnie z siatką godzin uczniowie klas V i VI obowiązani są uczestniczyć w programie Przygotowanie do życia w rodzinie - prowadzonym przez pedagoga z odpowiednimi kwalifikacjami. Rodzice uczniów, którzy nie wyrażają zgody na uczestniczenie dziecka w programie obowiązani są dostarczyć pisemną rezygnację z zajęć wg wzoru
W załączeniu program tych zajęć Wychowanie do życia w rodzinie
|
|
Święta Bożego Narodzenia to szczególny czas. Czas wspólnych , rodzinnych spotkań, składania sobie życzeń. 19 grudnia 2013 roku odbyła się w klasie III d wigilia, bo w klasie czujemy się jak w rodzinie.
Tego dnia wszyscy uczniowie przyszli odświętnie ubrani, bo przecież to wigilia. Na początku cała klasa z wychowawczynią p. Lidią Pieróg podzieliła się opłatkiem składając sobie świąteczno- noworoczne życzenia. Wspólnie zaśpiewano świąteczną pastorałkę. Po życzeniach dzieci zasiadły do stołu. Pierwszym daniem były pierogi ruskie i z kapustą. Potem na talerzykach pojawiły się słodycze: pierniki, wafelki, babeczki, czekoladki i inne słodkości przyniesione przez dzieci. Nie zabrakło owoców i napojów. Dzieci wspólnie z rodzicami przygotowały ten wspaniały poczęstunek. zobacz zdjęcia
W miłej atmosferze przy dźwiękach kolęd upłynęło to przedświąteczne spotkanie. Wszystkim, którzy pomogli w przygotowaniu tej uroczystości serdecznie dziękujemy!
|
|
„ Podnieś rączkę Boże Dziecię……”
Kultywując polskie tradycje Bożonarodzeniowe, uczniowie klasy II „c” wraz z wychowawczynią, w dniu 20 grudnia 2013 roku, urządzili w naszej szkole kolędowanie. Uczniowie - kolędnicy w pięknych strojach, z Gwiazdorem, odwiedzili Dyrekcję naszej szkoły, kolegów i koleżanki z innych klas oraz z Przedszkola Miejskiego nr 20. Zgodnie ze staropolskim obyczajem w zamian za życzenia, kolędy i pastorałki, kolędnicy zostali obdarowani słodyczami. zobacz zdjęcia
W sali klasową wigilię i śpiewanie kolęd uświetnił akompaniament na skrzypcach i gitarze w wykonaniu naszych uczennic: Karoliny M. i Darii M.
|
|
SZANOWNI RODZICE
Przedstawiamy Wam zadania wokół których koncentruje się praca szkoły w tym roku szkolnym. Szczegółowe działania zawarte są w Koncepcji Pracy Szkoły z którą można zapoznać się w zakładce: Dokumentacja Szkolna. Wprowadzamy zmianę w szkole w procesie edukacyjnym. Wszyscy nauczyciele na każdej lekcji przedstawiają uczniom cele w „języku ucznia”, po to aby uczniowie byli bardziej świadomi efektów jakie w trakcie zajęć powinni osiągnąć.
Zachęcamy do współpracy w tym zakresie, w taki sposób, aby pytać uczniów w domu -„czego się nauczyłaś(eś)?” a nie "jaką ocenę dostałeś?".
Będziemy z Państwem rozmawiać na ten temat na najbliższych spotkaniach z wychowawcami oraz w trakcie roku szkolnego.
Z poważaniem
dyrektor szkoły
mgr Bogusława Czarny
Zadania Szkoły
(dostępny w postaci dokumentu Microsoft Word)
Wizja zmiany 2013 - 2014 r.
(dostępny w postaci dokumentu Microsoft Word)
|
|
Zapraszamy Rodziców na spotkania z wychowawcami 19.09.2013r o godz.16.30 klasy I- III, a klasy IV- VI o godz 17.15
wykaz sal
|
|
W roku szkolnym 2013/2014 pomoc skierowana jest dla uczniów:
— klas I-III i V szkoły podstawowej
— słabowidzących, niesłyszących, z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, umiarkowanym lub znacznym.
Kryterium dochodowe dla uczniów klas I-szych wynosi 539,00 zł na osobę w rodzinie.
Kryterium dochodowe dla uczniów klas II-gich, III-cich, V-tych, wynosi 456,00 zł na osobę w rodzinie.
W bieżącym roku pomoc dodatkowa dla grupy uczniów, którzy nie spełniają kryterium dochodowego, ale znajdują się w trudnej sytuacji losowej. /pomoc może być przyznana do 5% uczniów /
Wnioski należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 09.09.2013r do pedagoga szkolnego.
*Ostatni tydzień wakacji to czas na pobranie wniosku w szkole!
|
|
10 maja 2013r w naszej szkole rozpoczną się zajęcia psychoedukacyjne dla rodziców prowadzone przez panią Małgorzatę Ingram i panią Małgorzatę Dudek na temat: „Jak mówić, żeby dzieci słuchały, jak słuchać, żeby dzieci mówiły” – cykl 7 spotkań (planowane zajęcia: w piątki od godz. 17.00)
Zapisy u wychowawców klas, pedagoga szkolnego lub w sekretariacie szkoły do końca kwietnia 2013r.
|
|
Procedura organizacji i zakres zadań zespołów do sprawy pomocy psychologiczno-pedagogicznej
obowiązuje od 26.01.2012r dokument dostępny w pliku
|
|
W kwietniu 2012 roku zakończyły się zajęcia psychoedukacyjne dla rodziców przeprowadzone przez panie Małgorzatę Ingram i Małgorzatę Dudek „Jak mówić żeby dzieci słuchały, jak słuchać żeby dzieci mówiły”. Rodzice, którzy nie mogli uczestniczyć w spotkaniach, będą mogli zapisać się na zajęcia w nowym roku szkolnym we wrześniu 2012r. Prosimy rodziców, którzy brali udział w zajęciach o swój komentarz co do przeprowadzonych zajęć.
|
|
na stanowisko samodzielnego referenta d/s administracji w Szkole Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi im.Jana Pawła II w Mielcu
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Anna Stachura zamieszkała w Mielcu.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
W wyniku przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego wyłoniono osobę, która spełniła wszystkie wymagania i osiągnęła najlepszy wynik w ramach przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej.
Mielec, 2010-08-27 Bogusława Czarny - Dyrektor Szkoły
|
|
- Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna w Mielcu - tel. 017 788 49 78
- Poradnia specjalistyczna Arka – tel .017 773 08 09
- Punkt Interwencji Kryzysowej ul. Wyszyńskiego 16 tel. 017 780 05 05
- Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul Chopina 16 tel. 017 780 04 70
Chcesz wiedzieć więcej zapytaj pedagoga ! tel. 017 582 53 08
W dniu 28.09.20207 r. rozpoczynają się warsztaty ,, szkoła dla rodziców”
,, Jak mówić żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać żeby z nami rozmawiały”.
- Zajęcia będą odbywać się na terenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej, ul.Wyspiańskiego.
Osoby, których dochód na 1 członka rodziny nie przekraczają kwoty 351 zł netto mogły ubiegać się o dofinansowanie zakupu podręczników dla uczniów szkół podstawowych klas I – III oraz zakupu jednolitego stroju mundurka. W/w osoby mogły również skierować wniosek o przyznanie stypendium szkolnego na rok szkolny 2007/2008.
|
|